1. Otwieramy rysunek na ktorym chcemy miec deszcz.
2. Tworzymy nową warstwe ( CTRL+SHIFT+N ) i wypełniamy ją kolorem białym.
3. jedziemy Filter>>Noise>>Add noise.. z ustawieniami: Uniform, Monochromatic, Ammount : 100%
4. następnie Filter>>Blur>>Motion Blur, z ustawieniami : Angle 63 (deszcze bedzie padał w lewą stronę) lub Angle -63 (deszcz bedzie padal w prawą stronę) Distance ustawiamy np. 18
5. ustawiamy blend mode na: Soft Light
6. powtarzamy 3 razy kroki od 2 do 5 !! (wazne zeby powtorzyc kroki, a nie zduplikowac warstwe)
7. czyli powinno to wygladać tak ze mamy : 1 warstwe z obrazkiem i 4 z 'deszczem'
8. przechodzimy do ImageReady
9. Tworzymy 3 klatki
10. Na pierwszej klatce ma być widoczna :
- 1 warstwa z obrazkiem
- 1 warstwa z deszczem
11. Na drugiej klatce tak samo z tym ze ma byc 'widoczna' warstwa z innym deszczem (tylko jedna)
12. i tak z kazda kolejna klatka
a moze mnie ktos oswiecic bo jestem zielony w tym programie i nic nie umiem nie wiem nawet jak sie robi czarne tlo ...tylko biale i jakies w kratke czy cos
probowalem sobie zrobic ten deszcz ale oczywiscie mi kur*a nie idzie bo jak robie new layer to jest puste moze ktos napisac jak to cudo sie wypelnia jakims kolorem...i wogole jak sie robi jakies najprostsze rzeczy dla takich ludzi jak ja ktorzy dopiero co "kupili" i nic nie wiedza jak co sie robi ...bo bardzo bym chcial sobie cos zrobic ale nie umiem bo nie wiem co z czym i do czego
Jesli to jest mozliwe to niech jakis SzeryF od Fotoszopa napisze jakis Cus co bym mogl sobie cosik napackac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Pomysł tej strony zrodził się w chorych umysłach Akiry & Jumpera
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie materiałów ze strony bez zgody autorów zabronione.