LoL AttAcK: FORA Strona Główna LoL AttAcK: FORA


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
jakis blad
Autor Wiadomość
aKiRa 
Head Admins
Public Relations


Wiek: 37
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006 22:14   jakis blad

na gorze strony mam taki blad:
Kod:

Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/jumper/public_html/fora/index.php on line 673
_________________
< dupa >

(_|_)

< /dupa >
 
 
 
FranK 
Kartofel


Wysłany: Pon 06 Lis, 2006 22:15   

tez to mam i niektorzy to zauwazyli juz dawno ale ocb to nie wiem
_________________

 
 
 
piatas 
t3ch


Wiek: 34
Wysłany: Pon 06 Lis, 2006 23:34   

FranK napisał/a:
tez to mam i niektorzy to zauwazyli juz dawno ale ocb to nie wiem
Jak to nie wiesz ocb :lol: ?
W 673 linii kodu z pliku /home/jumper/public_html/fora/index.php, do funkcji sprintf() przekazano za malo ilosc argunemtow.
A co robi sprintf? No coz, to samo co printf :lol:
 
 
 
Blu 
ekip@


Wiek: 36
Wysłany: Wto 07 Lis, 2006 00:07   

Zawsze myślałem, że Jump ma wystarczający wachlarz argumentów :mrgreen:
_________________

 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Wto 07 Lis, 2006 08:32   

wujek piatas mistrz cietej riposty :D
_________________
WoW
 
 
 
aKiRa 
Head Admins
Public Relations


Wiek: 37
Wysłany: Wto 07 Lis, 2006 22:29   

specjalnie dla ciebie thorn:

www.spierdalaj.org


:D
_________________
< dupa >

(_|_)

< /dupa >
 
 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Sro 08 Lis, 2006 09:00   

aKiRa napisał/a:
specjalnie dla ciebie thorn:

www.spierdalaj.org


:D


poleglem :mrgreen: :lol: :shock: :mrgreen: :lol: :shock:
_________________
WoW
 
 
 
Cienias 
Rada Naczelna


Wiek: 36
Wysłany: Sro 08 Lis, 2006 22:47   

zauwazyliscie ze piatas ma odpowiedzi na wszystko??

ciekawe czy ma na to:
kto zabil Kennedy'ego?

sory za offtop

p.s. ten slownik do sprawdzania pisowni to sam mi sie zainstalowal czy jumper cos pozmienial??
_________________

 
 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Czw 09 Lis, 2006 08:30   

Cienias napisał/a:
p.s. ten slownik do sprawdzania pisowni to sam mi sie zainstalowal czy jumper cos pozmienial??


Firefox 2.0 ?
_________________
WoW
 
 
 
Cienias 
Rada Naczelna


Wiek: 36
Wysłany: Czw 09 Lis, 2006 08:36   

Thorn masz racje w IE jest normalnie a wlasnie niedawno zainstalowalem Firefoxa 2.0
a jak juz jestesmy przy bledach na stronie to juz kiedys pisalem, ze jak daje na forum na glownej zeby pokazalo ile mam postow nieprzeczytanych to po znalezieniu duzej ilosci wynikow kolejne strony mi sie nie wyswietlaja tylko ta pierwsza. Juz kiedys o tym pisalem, ale ktos to olal i skasowal mojego posta.
potem dam screena ocb bo mozecie mnie nie zrozumiec. Sie nie wyspalem poprostu.
_________________

 
 
 
piatas 
t3ch


Wiek: 34
Wysłany: Czw 09 Lis, 2006 09:31   

Cienias napisał/a:
zauwazyliscie ze piatas ma odpowiedzi na wszystko??

Hahaha!
Nie wiem czy to jest uszczypliwosc z Twojej strony :wink: , ale niech Ci bedzie.
A kto zabil Johna? Masz tu Cienias i nie nudz wiecej :mrgreen:
 
 
 
Jumper 
Head Admins
Tech Support


Wiek: 40
Wysłany: Pią 10 Lis, 2006 07:58   

Bez paniki. Od tygodnia zabieram się do aktualizacji forum do najnowszej wersji ale idzie mi to opornie.

W weekend przysiąde i bedzie cool :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Pomysł tej strony zrodził się w chorych umysłach Akiry & Jumpera
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów ze strony bez zgody autorów zabronione.

Treści publikowane na tym forum są własnością ziomów którzy je zapodalii i wali nas co oni tam nawymyślali