LoL AttAcK: FORA Strona Główna LoL AttAcK: FORA


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak nagrac dobre demo - PORADNIK
Autor Wiadomość
Jumper 
Head Admins
Tech Support


Wiek: 40
Wysłany: Sro 25 Sie, 2004 02:37   Jak nagrac dobre demo - PORADNIK

Poniżej kilka porad dotycz+/-cych nagrania dobergo dema.

Najpierw dwie sprawy które musisz mieć na uwadze:

Po pierwsze:
Sprawdˇ jakoPć poł+/-czenia z danym serwerem. Im większy ping, a także loss/choke tym demo zawiera więcej błędów. Nie powinieneP nagrywać dema jeżeli serwer laguje.

Po drugie:
Uważaj na czas nagrywania dema. Każda minuta to około 2 MB dema, które po spakowaniu zajmie około 500KB. Nie nagrywaj dem dłuższych niż 5 minut. Jeżeli chcesz nagrywać dłuższe demo podziel go na kilka częPci.


Zaczynajmy:

Krok 1:
Kiedy upatrzysz osobę, której chcesz nagrać demo postaraj się robić to tak aby dana osoba nie zauważyła że to robisz. Przed przejPciem na specta sprawdˇ czy serwer na to pozwala. Jeżeli tak przejdˇ odrazu, lub zrób reconnect'a i dopiero wtedy bezpoPrednio udaj się na specta. Jeżeli serwer nie pozwala też możesz nagrywać bez wpisywania kill'a w konsoli.
Poprostu wybierz drużynę, ale nie wybieraj postaci. Zrób wszytsko aby zwrócić na siebie jak najmniej uwagi.

Krok 2:
Kiedy możesz już swobodnie ogl+/-dać grę z pozycji obserwowanego gracza zacznij nagrywać poprzez wywołanie konsoli i wpisaniu "record <nazwa dema>". Demo zostanie nagrane do katalogu cstrike i będzie nazwane <nazwa dema>.dem. Nagrywaj cały czas jedna osobę, i nie przeskakuj z osoby na osobę. Kiedy cziter zginie przeł+/-cz się na inn+/- osobę i nagrywaj go dopóki nie zginie i tak dalej.

Krok 3:
Kiedy zaczniesz nagrywać będziesz potzrebował także STEAM_ID danego gracza. Wejdˇ do konsoli i wpisz "status" [enter] i zaraz potem "snapshot" [enter]. Na demie nagra się wywołanie komedy status (będzie widoczne podczas odtwarzania), a także utworzy się plik .BMP w katalogu cstrike nazwany <nazwa mapy><liczba>.BMP. Przy tworzeniu spakowanego archiwum zawieraj+/-cego demo doł+/-cz do niego także w/w plik. UWAGA: Nie edytuj pliku BMP (nie zakrePlaj STEAM_ID itp.), nie zmieniaj formatu. Poprostu doł+/-cz niemodyfikowany plik BMP

Krok 4:
Ostatnim krokiem jest wpisanie komendy "stop" po upływie 5 minut dema. Jeżeli uważasz że dowody zawarte na demie s+/- niewystarczaj+/-ce powtórz poszczególne kroki zmieniaj+/-c nazwe dema na np. <nazwa dema>2


Kiedy nagrasz demo, wywołasz status w konsoli i zrobisz screena z niego zlokalizuj pliki <nazwa dema>.dem oraz <nazwa mapy><liczba>.BMP w katalogu cstrike i spakuj je RAR'em lub ZIP'em.

To wszystko. Tak przygotowane demo możesz umiePcić do oceny.
 
 
 
Baryla8


Wysłany: Sro 25 Sie, 2004 11:29   Fajne

Jumper thx moze sie naucze wkońcu kogos lapac i sie zejme łapanie bo gramm i troche nie wychodzi:D:D



POzdro
 
 
 
Hermes 


Wiek: 28
Wysłany: Czw 30 Wrz, 2004 19:18   

ok nastepnym razem takz robie:>jak bedzie cziter
 
 
 
E-mail 

Wiek: 32
Wysłany: Czw 05 Sty, 2006 14:45   

hehehe no to bede nagrywac jakis frajerów :twisted:
 
 
siegfried 


Wiek: 39
Wysłany: Wto 10 Sty, 2006 05:29   

a moze by ktos tak napisal jak WYGODNIE ogladac demka? tzn zeby moc przewijac, zmieniac predkosc odgrywania itp itd
_________________
We should consider that God hates us all...
 
 
 
virus 
Łowcy


Wiek: 27
Wysłany: Wto 10 Sty, 2006 07:55   

viewdemo xxx.dem (:D)
jak chesz przewinac naciskasz esc i Ci sie pokazuje ramka z roznymi opcjami ;]
_________________

 
 
 
mATEj 


Wiek: 27
Wysłany: Sob 14 Sty, 2006 20:37   

bind "f5" "dem_pause 1" //pauza
bind "f6" "dem_pause 0" //odpauzowanie
bind "f9" "host_framerate 0" // normalna predkosc
bind "f10" "host_framerate 0.02" // powyzej 0 =szybciej niz normalnie (dobierz sobie predkosc 1.0 to chyba max)
_________________

 
 
vALUE 

Wiek: 26
  Wysłany: Wto 17 Sty, 2006 16:14   

mATEj masz demko ://-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,/NaGrYwAn!e dEmKa/-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-,-


alias "demko" "nag1"
alias "nag1" "record vALUE_001; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_001.; dev0; spk1; alias demko zan1"
alias "zan1" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_001 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag2"
alias "nag2" "record vALUE_002; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_002.; dev0; spk2; alias demko zan2"
alias "zan2" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_002 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag3"
alias "nag3" "record vALUE_003; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_003.; dev0; spk3; alias demko zan3"
alias "zan3" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_003 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag4"
alias "nag4" "record vALUE_004; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_004.; dev0; spk4; alias demko zan4"
alias "zan4" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_004 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag5"
alias "nag5" "record vALUE_005 ;dev1; echo Nagrywanie dema Demko_005.; dev0; spk5; alias demko zan5"
alias "zan5" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_005 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag6"
alias "nag6" "record vALUE_006; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_006.; dev0; spk6; alias demko zan6"
alias "zan6" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_006 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag7"
alias "nag7" "record vALUE_007; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_007.; dev0; spk7; alias demko zan7"
alias "zan7" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_007 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag8"
alias "nag8" "record vALUE_008; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_008.; dev0; spk8; alias demko zan8"
alias "zan8" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_008 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag9"
alias "nag9" "record vALUE_009; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_009.; dev0; spk9; alias demko zan9"
alias "zan9" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_009 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag10"
alias "nag10" "record vALUE_010; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_010.; dev0; spk10; alias demko zan10"
alias "zan10" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_010 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag11"
alias "nag11" "record Demko_011; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_011.; dev0; spk11; alias demko zan11"
alias "zan11" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_011 zakonczone.; dev0; spk save.ok; alias demko nag12"
alias "nag12" "record vALUE_012; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_012.; dev0; spk12; alias demko zan12"
alias "zan12" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALIE_012 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag13"
alias "nag13" "record vALUE_013; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_013.; dev0; spk13; alias demko zan13"
alias "zan13" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_013 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag14"
alias "nag14" "record vALUE_014; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_014.; dev0; spk14; alias demko zan14"
alias "zan14" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_014 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag15"
alias "nag15" "record vALUE_015; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_015.; dev0; spk15; alias demko zan15"
alias "zan15" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_015 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag16"
alias "nag16" "record vALUE_016; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_016.; dev0; spk16; alias demko zan16"
alias "zan16" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_016 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag17"
alias "nag17" "record vALUE_017; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_017.; dev0; spk17; alias demko zan17"
alias "zan17" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_017 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag18"
alias "nag18" "record vALUE_018; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_018.; dev0; spk18; alias demko zan18"
alias "zan18" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_018 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag19"
alias "nag19" "record vALUE_019; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_019.; dev0; spk19; alias demko zan19"
alias "zan19" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_019 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag20"
alias "nag20" "record vALUE_020; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_020.; dev0; spk20; alias demko zan20"
alias "zan20" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_020 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag21"
alias "nag21" "record vALUE_021; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_021.; dev0; spk21; alias demko zan21"
alias "zan21" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_021 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag22"
alias "nag22" "record vALUE_022; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_022.; dev0; spk22; alias demko zan22"
alias "zan22" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_022 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag23"
alias "nag23" "record vALUE_023; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_023.; dev0; spk23; alias demko zan23"
alias "zan23" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_023 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag24"
alias "nag24" "record vALUE_024; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_024.; dev0; spk24; alias demko zan24"
alias "zan24" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_024 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag25"
alias "nag25" "record vALUE_025; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_025.; dev0; spk25; alias demko zan25"
alias "zan25" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_025 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag26"
alias "nag26" "record vALUE_026; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_026.; dev0; spk26; alias demko zan26"
alias "zan26" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_026 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag27"
alias "nag27" "record Demko_027; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_027.; dev0; spk27; alias demko zan27"
alias "zan27" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_027 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag28"
alias "nag28" "record vALUE_028; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_028.; dev0; spk28; alias demko zan28"
alias "zan28" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_028 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag29"
alias "nag29" "record vALUE_029; dev1; echo Nagrywanie dema Demko_029.; dev0; spk29; alias demko zan29"
alias "zan29" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_029 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko nag30"
alias "nag30" "record vALUE_030 ;dev1; echo Nagrywanie dema Demko_030.; dev0; spk30; alias demko zan30"
alias "zan30" "stop; dev1; echo Nagrywanie dema vALUE_030 zakonczone.; spk save.ok; dev0; alias demko Koni"
alias "koniec" "dev1; echo Nagrywanie od slotu _001; dev0; alias demko nag1"


a co do loga ?? cobacz jak c4asH zrobił twoje logo to jest jak 1 kula w m4 !!
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Pomysł tej strony zrodził się w chorych umysłach Akiry & Jumpera
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów ze strony bez zgody autorów zabronione.

Treści publikowane na tym forum są własnością ziomów którzy je zapodalii i wali nas co oni tam nawymyślali