LoL AttAcK: FORA Strona Główna LoL AttAcK: FORA


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
nowa grafika strony
Autor Wiadomość
ah 
Łowcy


Wiek: 18
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 18:29   nowa grafika strony

eee czemu w FF mam cały czas wyświetlane stare logo, a pod IE nowe ? :roll:
_________________



(c) by Skorzenny :mrgreen:
___________________________
 
 
 
VirusX 

Wiek: 30
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 18:53   

ctr+R ?
 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:04   

Wyczysc pliki tymczasowe.
Znajdziesz to w Narzedzia -> Opcje -> Zawansowane -> Siec

[Pamiec podreczna]
_________________
WoW
 
 
 
leno 


Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:05   

cookie
 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:07   

leno napisał/a:
cookie

sam jestes takie cookie... nie pisz lepiej nic jak nie masz o tym pojecia :D
_________________
WoW
 
 
 
leno 


Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:13   

LOL? w FF sa cookie czyli ciasteczka, musi je wyczyscic, thorn i kto tu nie ma pojecia?
 
 
ah 
Łowcy


Wiek: 18
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:19   

przedwczoraj je zjadłem :mrgreen: znaczy wyczyściłem :P .. niewiem ocb ale włączyłem cs'a ... minimalizuje i juz jest ok .. można klozet :wink:
_________________



(c) by Skorzenny :mrgreen:
___________________________
 
 
 
Jumper 
Head Admins
Tech Support


Wiek: 40
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 19:39   

LoL cookie służą do czegoś innego
Nie wyświetlało Ci nowego logo ponieważ w cachu Twojej przeglądarki był plik o tej samej nazwie z tego samego adresu wywoływany i przeglądarka otwierała go lokalnie zamiast pobierać nowy ....
 
 
 
GeGi 
ziom@le


Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 20:12   

jak juz jest taki temat....
zmieni sie cos jeszcze oprocz topu ?
_________________
www.czity.info
 
 
 
Thorn 
ekip@


Wiek: 39
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 22:07   

Grupa "Leżeć dziFki!" pracuje, wiec mysle ze to kwestia czasu :cool:
_________________
WoW
 
 
 
MaZZeo 
Woody LoL

Wiek: 28
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 22:40   

No normalne wypaaaaaaaaas ta stronka jest, w deche kurwa, super hiper ultra fajne :D :D :D :D
 
 
 
GeGi 
ziom@le


Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 23:05   

o wlasnie ktos wrzuca pliki na serw z reszta zmian :D :D

haha i design by "lezec dziFki"
_________________
www.czity.info
 
 
 
MaZZeo 
Woody LoL

Wiek: 28
Wysłany: Pią 08 Gru, 2006 23:36   

eee a gdzie jest ten napis "design by lezec dzifki"? Ja nie widze :D
 
 
 
p0sE 
ekip@


Wiek: 28
Wysłany: Sob 09 Gru, 2006 00:46   

w stopce
_________________
Cel uświęca środki
 
 
 
KuleK 
ekip@


Wiek: 32
Wysłany: Sob 09 Gru, 2006 00:58   

chujowe ... odrazu widac ze thorna robota ....
_________________
Masz głowę i chu* to kombinuj !!
 
 
 
mATEj 


Wiek: 27
Wysłany: Nie 10 Gru, 2006 11:27   

no ale kalendarz jest pomarańczowy :/

jak robić to porządnie a nie popeline odwalacie :P :D
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Pomysł tej strony zrodził się w chorych umysłach Akiry & Jumpera
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie materiałów ze strony bez zgody autorów zabronione.

Treści publikowane na tym forum są własnością ziomów którzy je zapodalii i wali nas co oni tam nawymyślali